Fikrimizce!

27 Kasım 2013 Çarşamba

İzlediğim Son Film - Jin






Harika bir Reha Erdem filmi. Ben Reha Erdem'in adını bir kaç kere duydum ancak hiç bir filmini izlememiştim. Ekşisözlükte ve benzer mecralarda bu filmin methini duyduğumda izlemeye karar verdim.

Film terörist olan Jin'in örgütten kaçarak izmir'deki dayısının yanına dönme çabası konu ediliyor. tabi konudan çok adeda bir Lars von Trier filmi izliyormuş hissine kapılıyorsunuz.

Uzun uzun devam eden sahneler, muhteşem  ve duru doğa, bir kaç hayvanın eklenmesi de işin tadı tuzu oluyor. ama Reha Erdem'e birileri hatırlatmalıdır ki o tür boz ayılar bizim ülkemizde yaşamıyor.

Film hakkında pek yorum yapmayacağım, izleyin ve görün muhakkak. Ama başrol oyuncusu Deniz Hasgüler için bir iki kelime etmekte yarar var. Ben kızı çok beğendim ki filmde kızın karşılaştığı her erkek ondan bir parça almaya çalışmasının nedeninin bu olduğunu düşünüyorum. İlkel dürtülerimizi harekete geçiren bir güzelliği var. Adeta Schopenhauer felsefesinden fırlamış bir kız Deniz Hasgüler.

Hiç yorum yok: